KOSZTY I SPOSOBY DOSTAWY

Dostawa na terenie Warszawy 0zł

Produkty zakupione w Sklepie Internetowym Deko można odebrać również, w naszym sklepie na terenie Warszawy.

Zasady wysyłki

Towar zakupiony w naszym sklepie jest wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, DPD.

Koszty wysyłki Dywanów, Wykładzin, Chodników i akcesoriów

  • 19zł przy płatności przelewem(zamówienia powyżej 999 zł wysyłka gratis)
  • 29zł przy przesyłce pobraniowej

Koszty wysyłki Wykładzin dywanowych i elastycznych,

  • 19zł krótszy bok wykładziny 2,5m
  • 69zł krótszy bok wykładziny 3m
  • 79zł krótszy bok wykładziny 4m
  • 89zł krótszy bok wykładziny 5m
Uwaga: Przesyłki gabarytowe (rulony o długości powyżej 250 cm) nie są wnoszone przez kurierów.

Cena wysyłki jest stała i nie zależy od ilości zamawianych produktów. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy w związku z różnymi terminami realizacji zamówienia lub dostępnością produktów w różnych magazynach, na życzenie klienta lub w wyniku uzgodnienia z klientem, produkty te zostaną wysłane większą liczbą przesyłek.

Formy płatności

Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

  • gotówką przy odbiorze osobistym w naszym salonie.
  • gotówką przy odbiorze towaru od kuriera (płatnośc za pobraniem)
  • przelewem na konto

Termin dostawy

  • Większość produktów prezentowanych w Sklepie Internetowym jest obecna w naszych magazynach, a więc produkty te są dostępne od ręki. W przypadku niektórych produktów czas realizacji zamówienia może być dłuższy - zgodny z informacją podaną na stronie produktu.
  • Wysyłanie paczek odbywa się od poniedziałku do piątku.
  • Jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 12, a zamawiany towar znajduje się w naszym magazynie, paczka powinna zostać wysłana jeszcze tego samego dnia.
  • Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy przez firmę kurierską UPS. DPD Kurier dostarcza przesyłkę następnego dnia roboczego od dnia wysłania paczki. Czasami zdarza się, że paczka jest dostarczona po dwóch dniach roboczych od czasu wysłania.
  • Jeżeli Klient nie otrzyma przesyłki po tym czasie powinien skontaktować się z obsługą sklepu.
  • Niestety nie ma możliwości ustalenia godziny odbioru przesyłki. W przypadku nieobecności Klienta podczas dostarczenia przesyłki, kurier zostawia awizo lub kontaktuje się telefonicznie z Klientem, w celu umówienia się na ponowne dostarczenie przesyłki.

Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów podczas drugiego dostarczenia przesyłki.